Markkinointi ja kohderyhmäosaaminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 601205012
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija oppii tunnistamaan erilaisia asiakaskohderyhmiä yksityisasiakkaista yrityksiin ja yhteisöihin. markkinoimaan omaa osaamistaan valitulle kohderyhmälle analysoimaan ja valitsemaan tilanteeseen sopivat markkinointikanavat ja keinot luoda yhteyksiä ammatilliselletoiminnalleen tarpeellisiin tahoihin jäsentää tuotannon, agentuurien ja markkinoinnin osuutta stailausprosessissa
Sisältö
LCCE projektissa tutustutaan erilaisiin kohdeyrityksiin. Analysoidaan heidän julkinen imagonsa Tuotetaan sen perusteella heille tuote-ehdotus joka myös markkinoidaan heille. Yritysvierailut jäsentävät kuvaa tuotannon, agentuurien ja markkinoinnin mahdollisuuksista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Kiitettävä arvosana edellyttää asiakasyrityksen imagoon sopivan, toimivan ja jotain uutta sisältävän ehdotuksen tekemistä valitulle asiakkaalle. Hyvän arvosana saa ahkeralla työskentelyllä sekä tuotteen että asiakkaan parissa. Tyydyttävän arvosanan saa tehtävän suorittamisesta. kiitettävä (5), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1), hylätty (0)