Markkinoinnin perusteetLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 306501012
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet, ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja osaa tarkastella toimintaympäristön vaikutuksia yrityksen liiketoimintaan. Opiskelija ymmärtää asiakaspalvelun laadun merkityksen ja osaa suunnitella markkinointia asiakaslähtöisesti, kannattavasti ja eettisiä sääntöjä noudattaen.
Sisältö
-asiakaslähtöisyys -markkinoinnin muodot -markkinointiympäristö -ostokäyttäytyminen ja segmentointi -markkinoinnin kilpailukeinot -markkinoinnin etiikka -markkinoinnin suunnittelu
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Kiitettävä (5), hyvä (3-4), tyydyttävä (2-1), hylätty (0).