Kansainvälinen brändinhallinta ja markkinointiviestintäLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: 301100413
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa - tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät kansainvälisessä kilpailutilanteessa - suunnitella markkinointia brändin kehittämisen näkökulmasta - laatia viestintäsuunnitelman kansainvälistyvälle brändille - valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
- Kansainvälisen markkinoinnin brändistrategiat - Brändin rakentamisen vaiheet ja kilpailukeinot - Kansainvälinen brändiviestintä - Brändinhallinnan kehittäminen ja tulosseuranta.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Kiitettävä (5), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1), hylätty (0).