Siirry suoraan sisältöön

Myynnin suunnitteluLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 399101015

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaakerätä ja analysoida markkinoinnin strategisessa suunnittelussa tarvittavaa tietoatunnistaa yrityksen menestystekijät kilpailutilanteessaperustella markkinointistrategian valintaa asetettujen tavoitteiden näkökulmastalaatia strategiaan perustuvan markkinointisuunnitelmanehdottaa seuranta- ja ohjausmenetelmiä strategian toteuttamisen seurantaan

Sisältö

Markkinoinnin tietojohtaminen strategisen suunnittelun pohjanaAnalyysimenetelmätKilpailuetustrategiat ja tavoitteiden määrittelyKohderyhmäsuunnittelu ja positiointiOperatiivinen markkinointi strategian toteuttajanaMarkkinoinnin organisointi, budjetointi ja seuranta.

Siirry alkuun