Siirry suoraan sisältöön

Esimies asiakkuuksien kehittäjänäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: Y25300006

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat esimiestyölläsi tukea palveluyrityksen asiakassuhdestrategian toteuttamista. Osaat suunnitella ja ohjata asiakastyötä ja tehdä korjaavia toimenpiteitä.

Sisältö

Miten edistät ryhmän asiakassuhdestrategian mukaista toimintaa? Miten suunnittelet ja ohjaat palveluyrityksen asiakasrajapinnassa työskentelevien työtä? Miten kehität monikanavaisen palveluyrityksen laadun varmistusta / laatua?

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a) osaat käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa d) osaat arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa f) osaat edistää ryhmän tavoitteellista toimintaa

Siirry alkuun