Esimies asiakkuuksien kehittäjänäLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: Y25300006
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaat esimiestyölläsi tukea palveluyrityksen asiakassuhdestrategian toteuttamista. Osaat suunnitella ja ohjata asiakastyötä ja tehdä korjaavia toimenpiteitä.
Sisältö
Miten edistät ryhmän asiakassuhdestrategian mukaista toimintaa? Miten suunnittelet ja ohjaat palveluyrityksen asiakasrajapinnassa työskentelevien työtä? Miten kehität monikanavaisen palveluyrityksen laadun varmistusta / laatua?
Arviointikriteerit, hyvä (3)
a) osaat käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa d) osaat arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa f) osaat edistää ryhmän tavoitteellista toimintaa