Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointi ja -myyntiLaajuus (5 op)

Tunnus: IB00FM72

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Osaat hahmottaa digitaalisen toimintaympäristön vaikutuksia monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin.
Osaat kuvata digitaalisen asiakaskokemuksen ja kuluttajan ostoprosessin.
Osaat hyödyntää digimarkkinoinnin ja –myynnin keinoja ja työkaluja kuluttajan ostoprosessin tukemiseen sekä seurata niiden tuloksellisuutta.
Osaat tuottaa vaikuttavia sisältöjä ja löytää niille yleisöjä hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median markkinoinnin keinoin.

Sisältö

Mitä elementtejä kuuluu monikanavaiseen digitaaliseen markkinointiin ja myyntiin?
Miten kuluttajan digitaalista asiakaskokemusta ja osto- ja päätöksentekoprosessia voidaan tukea digimarkkinoinnin ja -myynnin keinoin?
Miten tuotetaan vaikuttavia sisältöjä ja miten niille löydetään yleisöjä mm. hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median markkinoinnin keinoin?

Edeltävä osaaminen

Asiakaslähtöinen markkinointi
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus