Brändäys ja visuaalinen suunnitteluLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: GA00FT14
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Ymmärrät brändäyksen perusteet ja sen roolin visuaalisessa viestinnässä.
Osaat suunnitella visuaalisia identiteettejä, jotka heijastavat brändin arvoja ja kohdeyleisöä.
Voit soveltaa suunnittelun periaatteita yhtenäisten brändimateriaalien luomiseen.
Tunnet työkalut ja työnkulut, joita käytetään visuaalisen identiteetin luomisessa.
Sisältö
Mitä on brändäys ja miten se vaikuttaa havaintoon ja sitoutumiseen?
Miten suunnitellaan visuaalinen identiteetti, joka välittää brändin viestin?
Mitkä ovat visuaalisen brändäyksen keskeiset elementit (logot, väripaletit, typografia)?
Miten brändäystä sovelletaan johdonmukaisesti eri medioissa ja alustoilla?
Arviointi
Students can
– use professional vocabulary systematically.
– identify interrelated tasks.
– work together with customers/clients, users and target groups.
– use the key models, methods, software and techniques of the professional field.
– work as team members in a goal-oriented way.