Siirry suoraan sisältöön

Myynti ja asiakkuuksien hallintaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: R64C202

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Tiedät asiakkuuden hallinnan merkityksen myyntityössä. Osoitat perehtyneisyytesi asiakkuusstrategioihin ja niiden tuottamaan lisäarvoon sekä asiakassegmentointiin kannattavuuden näkökulmasta. Osaat tehdä asiakkuusanalyyseja ja mitata asiakastyytyväisyyttä.

Sisältö

Miten tunnistat erilaiset asiakkuudet myyntityössä? Miten toteutetaan asiakassuhdemarkkinointia ja asiakkuuksien kannattavaa valintaa ja hallintaa? Miten tehdään asiakkuusanalyyseja ja mitataan asiakastyytyväisyyttä?  Miten suhdemarkkinointia käytetään myyntityössä?

Edeltävä osaaminen

Ei edellytetä aiempaa osaamista.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a. osaat käyttää johdonmukaisesti alan käsitteitä b. osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä d. osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa e. osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita 

Siirry alkuun