Sales managementLaajuus (5 cr)
Code: BY00DH20
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Responsible person
- Heli Kesämaa
Objective
You can evaluate and develop customer relationships and co-operation relationships.
You can conduct a solution-oriented and value co-creating sales process.
You can analyse, plan and conduct sales operations.
Content
How the operational and competitive environment affects the sales management?
What is the role of sales as implementing the company's strategy and creating customer knowledge?
How are company's sales operations analysed and measured?
How to plan and conduct sales operations?
How technology supports and furthers profitability of selling?
Further information
Johtamistehtävissä on tarpeellista ymmärtää laajasti organisaatioiden välistä kaupankäyntiä ja asiakkuuksien kehittämistä.
Opintojakson keskeinen tavoite on, että tunnistat toimintaympäristön vaikutukset, kytket asiakkuuksien ja myynnin johtamisen organisaation strategiaan ja osaat suunnitella ja ohjata ja seurata myynnin ja asiakkuuksien tuloksellisuutta.
Enrollment
14.08.2024 - 08.09.2024
Timing
27.08.2024 - 03.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
1 - 50
Teachers
- Marko Lumijärvi
Teacher in charge
Heli Kesämaa
Groups
-
Master_eKampusMaster-opinnot, eKampus
Objective
You can evaluate and develop customer relationships and co-operation relationships.
You can conduct a solution-oriented and value co-creating sales process.
You can analyse, plan and conduct sales operations.
Content
How the operational and competitive environment affects the sales management?
What is the role of sales as implementing the company's strategy and creating customer knowledge?
How are company's sales operations analysed and measured?
How to plan and conduct sales operations?
How technology supports and furthers profitability of selling?
Opiskelumateriaali
Opintojakson alustalla on tallennetut videoluennot, tehtävät ja pääosa tarvittavista aineistoista. Kaikki aineisto on saatavilla heti opintojakson alkaessa.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja annettavan aikataulun mukaan.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakso sisältää tehtäviä, jossa sovelletaan aiheita omasta yrityskontekstista.
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja suoritukset tehdään annettavan aikataulun mukaan.
Opiskelijan työmäärä
5 op:n laajuinen opintojakso vastaa noin 135 tunnin opiskelijan työmäärää.
Further information
Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja annettavan aikataulun mukaan.
Opintojakson alustalla on tallennetut videoluennot, tehtävät ja pääosa tarvittavista aineistoista.
Tehtävät ovat monivalintatenttejä, keskustelutehtäviä ja analyysitehtäviä.
Evaluation scale
1-5
Further information
Johtamistehtävissä on tarpeellista ymmärtää laajasti organisaatioiden välistä kaupankäyntiä ja asiakkuuksien kehittämistä.
Opintojakson keskeinen tavoite on, että tunnistat toimintaympäristön vaikutukset, kytket asiakkuuksien ja myynnin johtamisen organisaation strategiaan ja osaat suunnitella ja ohjata ja seurata myynnin ja asiakkuuksien tuloksellisuutta.
Enrollment
15.08.2022 - 04.09.2022
Timing
12.09.2022 - 04.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Teachers
- Mia Silvenius
Teacher in charge
Heli Kesämaa
Groups
-
Master_eKampusMaster-opinnot, eKampus
Objective
You can evaluate and develop customer relationships and co-operation relationships.
You can conduct a solution-oriented and value co-creating sales process.
You can analyse, plan and conduct sales operations.
Content
How the operational and competitive environment affects the sales management?
What is the role of sales as implementing the company's strategy and creating customer knowledge?
How are company's sales operations analysed and measured?
How to plan and conduct sales operations?
How technology supports and furthers profitability of selling?
Opiskelumateriaali
Opintojakson alustalla on tallennetut videoluennot, tehtävät ja pääosa tarvittavista aineistoista. Kaikki aineisto on saatavilla heti opintojakson alkaessa.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja annettavan aikataulun mukaan.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakso sisältää tehtäviä, jossa sovelletaan aiheita omasta yrityskontekstista.
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja suoritukset tehdään annettavan aikataulun mukaan.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä 5 op = noin 135 tuntia itsenäistä opiskelua.
Further information
Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja annettavan aikataulun mukaan.
Opintojakson alustalla on tallennetut videoluennot, tehtävät ja pääosa tarvittavista aineistoista.
Tehtävät ovat monivalintatenttejä, keskustelutehtäviä ja analyysitehtäviä.
Opettaja lähettää osallistujille sähköpostilla kurssin avaimen noin viikko ennen kurssin alkua.
Opettaja: Mia Silvenius, mia.silvenius@xamk.fi
Evaluation scale
1-5
Further information
Johtamistehtävissä on tarpeellista ymmärtää laajasti organisaatioiden välistä kaupankäyntiä ja asiakkuuksien kehittämistä.
Opintojakson keskeinen tavoite on, että tunnistat toimintaympäristön vaikutukset, kytket asiakkuuksien ja myynnin johtamisen organisaation strategiaan ja osaat suunnitella ja ohjata ja seurata myynnin ja asiakkuuksien tuloksellisuutta.