Siirry suoraan sisältöön

Myynnin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: BY00DH20-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

27.08.2024 - 03.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

1 - 50

Opettaja

  • Marko Lumijärvi

Vastuuopettaja

Heli Kesämaa

Ryhmät

  • Master_eKampus
    Master-opinnot, eKampus

Tavoitteet

Osaat arvioida ja kehittää kannattavia asiakkuuksia ja yhteistyösuhteita.
Osaat toteuttaa arvoa tuottavan ja ratkaisukeskeisen myyntiprosessin.
Osaat analysoida, suunnitella ja ohjata yrityksen myyntitoimintaa.

Sisältö

Millainen on myynnin toiminta- ja kilpailuympäristö?
Mikä on myynnin rooli yrityksen strategian toteuttajana ja asiakasymmärryksen lisääjänä?
Miten yrityksen myyntitoimintaa analysoidaan ja mitataan?
Miten myyntiä suunnitellaan ja ohjataan?
Miten teknologiat tukevat myynnin tuloksellisuutta?

Opiskelumateriaali

Opintojakson alustalla on tallennetut videoluennot, tehtävät ja pääosa tarvittavista aineistoista. Kaikki aineisto on saatavilla heti opintojakson alkaessa.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja annettavan aikataulun mukaan.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakso sisältää tehtäviä, jossa sovelletaan aiheita omasta yrityskontekstista.

Tentit ja muut määräajat

Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja suoritukset tehdään annettavan aikataulun mukaan.

Opiskelijan työmäärä

5 op:n laajuinen opintojakso vastaa noin 135 tunnin opiskelijan työmäärää.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa (Xamk Learn) ja annettavan aikataulun mukaan.
Opintojakson alustalla on tallennetut videoluennot, tehtävät ja pääosa tarvittavista aineistoista.
Tehtävät ovat monivalintatenttejä, keskustelutehtäviä ja analyysitehtäviä.

Opettaja: Mia Silvenius, mia.silvenius@xamk.fi

Arviointiasteikko

1-5

Lisätiedot

Johtamistehtävissä on tarpeellista ymmärtää laajasti organisaatioiden välistä kaupankäyntiä ja asiakkuuksien kehittämistä.

Opintojakson keskeinen tavoite on, että tunnistat toimintaympäristön vaikutukset, kytket asiakkuuksien ja myynnin johtamisen organisaation strategiaan ja osaat suunnitella ja ohjata ja seurata myynnin ja asiakkuuksien tuloksellisuutta.