Siirry suoraan sisältöön

MyyntipsykologiaLaajuus (5 op)

Tunnus: MJ00ED29

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Matti Koivisto

Osaamistavoitteet

Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta
näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.

Sisältö

Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?

Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

26.08.2024 - 20.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Rakennus- ja energiatekniikan koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
  • Jukka-Pekka Skön
Vastuuopettaja

Jukka-Pekka Skön

Ryhmät
  • MJMI24SVY
    Projekti- ja myyntijohtaminen, ylempi amk

Tavoitteet

Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta
näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.

Sisältö

Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?

Opiskelumateriaali

Kyseessä on kokonaan verkossa toteutettava opintojakso ja sen aineisto löytyy opintojakson verkkosivulta makatemia.fi. Opintojakso perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen, jonka mukaan kyseessä on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojaksoon ei sisälly aikataulutettua opetusta, joten opiskelija voi suorittaa sen oman yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti annettujen aloitus- ja päättymispäivien puitteissa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opiskeluaineisto sisältää runsaasti käytännön yritysesimerkkejä ja niistä saatuja kokemuksia.

Tentit ja muut määräajat

Opiskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin.
Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.

Opintojakson aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 16.9.2024
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 29.9.2024
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 8.12.2024

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

08.01.2024 - 28.01.2024

Ajoitus

09.01.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Rakennus- ja energiatekniikan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

1 - 115

Koulutus
  • Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
  • Jukka-Pekka Skön
Vastuuopettaja

Jukka-Pekka Skön

Ryhmät
  • Master_eKampus
    Master-opinnot, eKampus

Tavoitteet

Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta
näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.

Sisältö

Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?

Opiskelumateriaali

Myyntipsykologia on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi. Se perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa annetun aikataulun mukaisesti.
Opiskelija voi halutessaan suorittaa opintojakson myös nopeammassa tahdissa, sillä koko materiaali aukeaa aloitustehtävän jälkeen.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakso toteutetaan yhteistyössä prof. Petri Parvisen kanssa.

Tentit ja muut määräajat

Opskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin. Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.

Aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 16.1.2024
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 29.1.2024
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 23.4.2024

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso on tarjolla:
Tutkinto-opiskeljoille 40 paikkaa
CampusOnlinopiskelijoille 60 paikkaa
Avoimen AMKin opiskeljolle 15 paikkaa

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin

Ilmoittautumisaika

14.08.2023 - 03.09.2023

Ajoitus

26.09.2023 - 10.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Rakennus- ja energiatekniikan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

30 - 50

Koulutus
  • Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
  • Jukka-Pekka Skön
Ryhmät
  • MJKT23SVY
    Projekti- ja myyntijohtaminen, ylempi amk

Tavoitteet

Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta
näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.

Sisältö

Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?

Opiskelumateriaali

Kyseessä on kokonaan verkossa toteutettava opintojakso ja sen aineisto löytyy opintojakson verkkosivulta makatemia.fi. Opintojakso perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen, jonka mukaan kyseessä on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojaksoon ei sisälly aikataulutettua opetusta, joten opiskelija voi suorittaa sen oman yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti annettujen aloitus- ja päättymispäivien puitteissa

TKI ja työelämäyhteistyö

Opiskeluaineisto sisältää runsaasti käytännön yritysesimerkkejä ja niistä saatuja kokemuksia

Tentit ja muut määräajat

Opiskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin.
Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.

Opintojakson aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 26.9.2023
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 8.10.2023
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 10.12.2023

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin.
Tarkemmat tiedot annetaan opintojakson alussa oppimisympäristössä.

Ilmoittautumisaika

09.01.2023 - 23.01.2023

Ajoitus

16.01.2023 - 01.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Rakennus- ja energiatekniikan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

1 - 115

Koulutus
  • Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
  • Jukka-Pekka Skön
Vastuuopettaja

Jukka-Pekka Skön

Ryhmät
  • Master_eKampus
    Master-opinnot, eKampus

Tavoitteet

Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta
näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.

Sisältö

Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?

Opiskelumateriaali

Myyntipsykologia on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi. Se perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa annetun aikataulun mukasesti.
Opiskelija voi halutessaan suorittaa opintojakson myös nopeammassa tahdissa, sillä koko materiaali aukeaa aloitustehtävän jälkeen.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakso toteutetaan yhteistyössä prof. Petri Parvisen kanssa.

Tentit ja muut määräajat

Opskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin. Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.

Aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 16.1.2023
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 29.1.2023
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 23.4.2023

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso on tarjolla:
Tutkinto-opiskeljoille 40 paikkaa
CampusOnlinopiskelijoille 60 paikkaa
Avoimen AMKin opiskeljolle 15 paikkaa

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin

Ilmoittautumisaika

15.08.2022 - 04.09.2022

Ajoitus

27.09.2022 - 11.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Rakennus- ja energiatekniikan koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
  • Matti Koivisto
Vastuuopettaja

Matti Koivisto

Ryhmät
  • MJKT22SVY
    Projekti- ja myyntijohtaminen, ylempi amk

Tavoitteet

Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta
näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.

Sisältö

Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?

Opiskelumateriaali

Kyseessä on kokonaan verkossa toteutettava opintojakso ja sen aineisto löytyy opintojakson verkkosivulta makatemia.fi. Opintojakso perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen, jonka mukaan kyseessä on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojaksoon ei sisälly aikataulutettua opetusta, joten opiskelija voi suorittaa sen oman yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti annettujen aloitus- ja päättymispäivien puitteissa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opiskeluaineisto sisältää runsaasti käytännön yritysesimerkkejä ja niistä saatuja kokemuksia.

Tentit ja muut määräajat

Opiskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin.
Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.

Opintojakson aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 27.9.2022
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 9.10.2022
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 12.12.2022

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin.
Tarkemmat tiedot annetaan opintojakson alussa oppimisympäristössä.