Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemus ja käyttäjäkokemusLaajuus (5 op)

Tunnus: BY00FH90

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Osaat tunnistaa ja arvioida asiakaspersoonien merkityksen asiakaskokemuksen kehittämisen perustana.
Osaat määritellä ja arvioida asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä.
Osaat mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta.
Osaat tunnistaa ja arvioida, miten käyttäjäkokemus vaikuttaa asiakaskokemukseen.

Sisältö

Miten eri asiakaspersoonien arvostukset vaikuttavat asiakaskokemukseen?
Miten ja mistä eri tekijöistä asiakaskokemus muodostuu?
Miten asiakaskokemusta mitataan ja kehitetään?
Miten käyttäjäkokemus vaikuttaa asiakaskokemukseen?