Siirry suoraan sisältöön

e-Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00CY45-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2020 - 26.04.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Marja-Leena Koskinen
Vastuuopettaja
Marja-Leena Koskinen
Ryhmät
LTMI18SPA
Liiketalous, päivätoteutus
LTMI18SPB
Liiketalous, päivätoteutus
Opintojakso
LT00CY45
Toteutukselle LT00CY45-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia
Osaat arvioida ja kehittää organisaation e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia

Sisältö

Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Millaiset ovat yrityksen toimivat verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, käytettävyys, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

Arviointi

c) osaat hahmottaa e-markkinointiin liittyviä tehtäväkokonaisuuksia
e) osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perustella valintasi

Opiskelumateriaali

Luentoaineistot
Moodleen linkitettävä muu materiaali

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op

Siirry alkuun