Siirry suoraan sisältöön

AsiakasymmärrysLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: WM00DJ77

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
englanti

Osaamistavoitteet

Osaat määritellä asiakkaan roolin ja merkityksen palvelutuotannon prosessissa.
Osaat selvittää ja kuvata eri ryhmien asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä.
Osaat määritellä ja tunnistaa asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä.
Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa ja hyödyntää sitä asiakkuuksien rakentamisessa.

Sisältö

Mikä on asiakkaan merkitys palvelutuotannon prosessissa?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttajien, yritysten ja organisaatioiden asiakaskäyttäytymiseen?
Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa?
Miten asiakkuuksia rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään?

Arviointi

a. Osaat käyttää johdonmukaisesti alan ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
e. Osaat käyttää keskeisiä asiakaskäyttäytymiseen ja asiakaskokemukseen liittyviä malleja ja menetelmiä.

Edeltävä osaaminen

Marketing of wellbeing services

Siirry alkuun