Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen markkinointiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: AV00EL05

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Osaat kuvata palvelujen markkinoinnin erityispiirteitä ja kilpailukeinoja.
Osaat kuvata palvelujen markkinoinnin osa-alueet ja niiden tavoitteet ja tehtävät (suhdemarkkinointi,
palveluhenkilöstön rooli, asiakaskokemus ja palvelujen digitaalinen markkinointi).

Osaat arvioida digitaalisen talouden ja toimintaympäristön vaikutuksia palvelujen markkinointiin.

Osaat suunnitella perustellusti palvelujen markkinoinnin toteuttamista, tavoitteita ja markkinoida
palveluja vastuullisesti.

Sisältö

Mitä ovat palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja kilpailukeinot?
Mikä on palvelujen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin tavoite ja merkitys organisaation
toiminnassa?
Miten digitaalinen talous ja toimintaympäristö vaikuttavat palveluiden markkinointiin?
Mitä ovat markkinoinnin kilpailukeinot, painopisteenä henkilöstö, ja miten kilpailukeinoja käytetään
organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi?
Asiakaskokemuksen rooli yrityksen toiminnassa ja sen ohjauksessa.

Siirry alkuun