Siirry suoraan sisältöön

CRM-järjestelmä ja ERP-järjestelmäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00FO21

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat käyttää asiakkuudenhallintajärjestelmää (CRM) myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välineenä.
Tunnet CRM-järjestelmän mahdollisuudet asiakkuudenhallinnan kehittämisessä.
Osaat käyttää toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) perustoimintoja.
Ymmärrät ERP-järjestelmän toimintalogiikan.
Ymmärrät ERP-järjestelmän merkityksen tilaus- ja toimitusketjun hallinnassa.

Sisältö

Miten asiakkuuden hallintajärjestelmää (CRM) käytetään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välineenä?
Mitkä ovat CRM-järjestelmän mahdollisuudet asiakkuudenhallinnan kehittämisessä?
Miten käytetään toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) perustoimintoja?
Millainen on ERP-järjestelmän toimintalogiikka?
Mikä on ERP-järjestelmän merkitys tilaus- ja toimitusketjun hallinnassa?

Arviointi

Opiskelija osaa 
a. käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä. 
c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
d. toimia käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.
e. käyttää keskeisiä alan malleja, menetelmiä ja ohjelmistoja. 

Siirry alkuun