Siirry suoraan sisältöön

Sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinointiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00FO15

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Ymmärrät sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinoinnin lähtökohdat, käsitteet ja merkityksen osana organisaation markkinointia.
Osaat suunnitella sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinointia organisaation tavoitteet huomioiden.
Tunnet sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinoinnin lainalaisuudet sekä osaat huomioida vastuullisuuden ja eettisyyden.
Osaat mitata ja arvioida sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinoinnin toteutuksen onnistumista sekä tulosten perusteella kehittää markkinointia.

Sisältö

Mitkä ovat sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinoinnin lähtökohdat, käsitteet ja mikä on niiden merkitys ja rooli osana organisaation digitaalista markkinointia?
Miten sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinointia suunnitellaan organisaation tavoitteet huomioiden?
Miten sosiaalisen median kanavia valitaan ja hyödynnetään tavoitteiden saavuttamiseksi kohderyhmät sekä vastuullisuus ja eettisyys huomioiden?
Miten sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinoinnin toteutuksen onnistumista mitataan ja analysoidaan?

Arviointi

Osaat
a) käyttää johdonmukaisesti sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinointiin liittyviä ammattikäsitteitä.
c) hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia sisältö-, vaikuttaja- ja sosiaalisen median markkinointiin liittyen.
g) perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.

Siirry alkuun