Siirry suoraan sisältöön

3D-mallintamisen perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: GD00CU16-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.01.2020 - 29.02.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Brenda Jiménez
Ryhmät
GDKV18SP
Game design, full-time studies
Opintojakso
GD00CU16
Toteutukselle GD00CU16-3005 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Tunnet 3D-mallinnuksen perusterminologian ja teorian.
Ymmärrät 3D-tilan ja pystyt asettamaan yksiköt ja ruudukon mallinnusta varten.
Hallitset ohjelmiston käyttöliittymän ja osaat etsiä työkaluja mallinnusta varten.
Tunnet teksturoinnin ja varjostuksen perustermit ja osaat lisätä yksinkertaisia materiaaleja malleihisi.
Tunnet tärkeimmät valaistustekniikat ja valaistusterminologian 3D:ssä.
Sinulla on käsitys yhden ja usean ruudun renderoinnin perusteista.

Sisältö

Mikä on 3D-mallintaminen? Mikä on monikulmio ja kuinka monikulmiot toimivat 3D-tilassa mallien luomiseen? Mitkä ovat 3d mallien komponentit ja elementit?
3D-mallinnuksen perusteet? Kuinka manipuloida ja deformoida monikulmioita mallin luomisessa?
Kuinka hyödynnät erilaisia tekniikoita ja työmenetelmiä? Mitä työkaluja tarvitaan eri tekniikoille ja milloin niitä käytetään?

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun