Siirry suoraan sisältöön

Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia (5 op)

Toteutuksen tunnus: TU00EB29-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.12.2020 - 14.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
11.01.2021 - 31.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
Toimipiste
Savonlinnan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Koulutus
Turvallisuusalan koulutus
Opettajat
BM LYM1
Pia Jääskeläinen
Ryhmät
TUSA20SP
Tradenomikoulutus, turvallisuusala
Opintojakso
TU00EB29
Toteutukselle TU00EB29-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Ymmärrät asiakkuuksien ja kumppanuuksien merkityksen liiketoimintaan ja turvallisuusalalla toimimiseen. Saat kokonaiskäsityksen asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen muodostumisesta ja osaat rakentaa toimivia asiakassuhteita, asiakaspolkuja sekä tarkoituksenmukaisen palvelukokonaisuuden. Perehdyt turvallisuusalan suurimpiin asiakkuuksiin. Ymmärrät ihmisten käyttäytymiseen liittyviä toimintamalleja ja tunnistat psykologisia ilmiöitä turvallisuusalan näkökulmasta. Saat perustiedot persoonallisuuteen liittyvästä psykologiasta ja sosiaalipsykologiasta turvallisuusalaan liittyen.

Sisältö

Mikä on asiakkuuksien ja kumppanuuksien merkitys turvallisuusalalla toimiessa?
Miten muodostetaan toimivia asiakassuhteita, asiakaspolkuja ja erilaisia palvelukokonaisuuksia?
Mitä ovat turvallisuusalan suurimmat asiakkuudet?
Millaisia toimintamalleja ihmisten käyttäytymiseen liittyy?
Miten opit käsittelemään asiakkaita turvallisesti ja eettisten periaatteiden mukaisesti erilaisissa työtilanteissa?

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.
Osaat perustella toimintaa oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.

Siirry alkuun