Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia (5 op)
Toteutuksen tunnus: TU00EB29-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
14.12.2020 - 14.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
11.01.2021 - 31.05.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
- Toimipiste
- Savonlinnan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Koulutus
- Turvallisuusalan koulutus
- Opettajat
- BM LYM1
- Pia Jääskeläinen
- Ryhmät
-
TUSA20SPTradenomikoulutus, turvallisuusala
- Opintojakso
- TU00EB29
Tavoitteet
Ymmärrät asiakkuuksien ja kumppanuuksien merkityksen liiketoimintaan ja turvallisuusalalla toimimiseen. Saat kokonaiskäsityksen asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen muodostumisesta ja osaat rakentaa toimivia asiakassuhteita, asiakaspolkuja sekä tarkoituksenmukaisen palvelukokonaisuuden. Perehdyt turvallisuusalan suurimpiin asiakkuuksiin. Ymmärrät ihmisten käyttäytymiseen liittyviä toimintamalleja ja tunnistat psykologisia ilmiöitä turvallisuusalan näkökulmasta. Saat perustiedot persoonallisuuteen liittyvästä psykologiasta ja sosiaalipsykologiasta turvallisuusalaan liittyen.
Sisältö
Mikä on asiakkuuksien ja kumppanuuksien merkitys turvallisuusalalla toimiessa?
Miten muodostetaan toimivia asiakassuhteita, asiakaspolkuja ja erilaisia palvelukokonaisuuksia?
Mitä ovat turvallisuusalan suurimmat asiakkuudet?
Millaisia toimintamalleja ihmisten käyttäytymiseen liittyy?
Miten opit käsittelemään asiakkaita turvallisesti ja eettisten periaatteiden mukaisesti erilaisissa työtilanteissa?
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.
Osaat perustella toimintaa oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.