Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.11.2022 - 18.11.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
13.03.2023 - 28.05.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Mari Hämäläinen
- Vastuuopettaja
- Mari Hämäläinen
- Ryhmät
-
LTKV22KM5Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
- Opintojakso
- LT00DP39
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Opiskelumateriaali
Study materials are given in the first contact session and can be found in Learn.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
You participate in contact lessons according to our timetables. This course includes contact teaching, group work and independent work.
TKI ja työelämäyhteistyö
This course includes assignments that can be applied in working life.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
This course doesn´t have an exam. Completing this course requires accepted assignments.
Opiskelijan työmäärä
The content of this course is 5 credits which equals approximately 135 hours of student´s work.
Toteutuksen osien kuvaus
Marketing management
Marketing strategy
Building a brand
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Students can
- use professional vocabulary and concepts proficiently.
- manage appropriate methods of information search.
- carry out interrelated tasks fluently.
- justify their actions in customer, user and target group situations.
- show skills in managing teamwork.
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot