Siirry suoraan sisältöön

Service design 1: Customer service design and quality of service (3 op)

Toteutuksen tunnus: AV00ER67-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
22.01.2024 - 01.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettajat
Tiina Tuovinen
Vastuuopettaja
Tiina Tuovinen
Ryhmät
VV2022-2023
Valinnaiset opinnot 2022-2023
VV2023-2024
Valinnaiset opinnot 2023-2024
Opintojakso
AV00ER67
Toteutukselle AV00ER67-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

By the end of this course, students should be able to
- know and understand basics of customer service design
- know and understand basics of service quality
- know and identify factors of service quality
- understand impact of quality on customers and on business success
- visualize customer journey map
- use service quality measuring tools.

Sisältö

Service quality and service design are business key factors. Knowing basics of service quality and service design you can develop company activities and make them more efficient from customer point of view.

Opiskelumateriaali

You will get the study material on Learn platform.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

The course is 100 % online on Learn platform and you will study independently, no live lectures or group work. You will have different kind of assignments which you have to pass to be able to perform the course.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Two exams and one assignment which have to be passed until 1st December 2024.

Opiskelijan työmäärä

81 h

Lisätietoja opiskelijoille

Service quality and service design are business key factors. Knowing basics of service quality and service design you can develop company activities and make them more efficient from customer point of view.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun