Service design 1: Customer service design and quality of service (3 op)
Toteutuksen tunnus: AV00ER67-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.11.2023 - 17.11.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
22.01.2024 - 01.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Avoin AMK ja täydennyskoulutus
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Tiina Tuovinen
- Vastuuopettaja
- Tiina Tuovinen
- Ryhmät
-
VV2022-2023Valinnaiset opinnot 2022-2023
-
VV2023-2024Valinnaiset opinnot 2023-2024
- Opintojakso
- AV00ER67
Tavoitteet
By the end of this course, students should be able to
- know and understand basics of customer service design
- know and understand basics of service quality
- know and identify factors of service quality
- understand impact of quality on customers and on business success
- visualize customer journey map
- use service quality measuring tools.
Sisältö
Service quality and service design are business key factors. Knowing basics of service quality and service design you can develop company activities and make them more efficient from customer point of view.
Opiskelumateriaali
You will get the study material on Learn platform.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
The course is 100 % online on Learn platform and you will study independently, no live lectures or group work. You will have different kind of assignments which you have to pass to be able to perform the course.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Two exams and one assignment which have to be passed until 1st December 2024.
Opiskelijan työmäärä
81 h
Lisätietoja opiskelijoille
Service quality and service design are business key factors. Knowing basics of service quality and service design you can develop company activities and make them more efficient from customer point of view.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty