Digitaalinen yrityspeli (5 op)
Toteutuksen tunnus: IB00EP99-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.04.2025 - 21.04.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
-
01.09.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
- Opettajat
- Jarmo Kulhelm
- Vastuuopettaja
- Jarmo Kulhelm
- Ryhmät
-
IBKV23SPDigital international business, full-time studies
- Opintojakso
- IB00EP99
Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 36 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 02.09.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
244
Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
|
Ti 09.09.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
244
Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
|
Ti 16.09.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
244
Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
|
Ti 30.09.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
250
Byod-/teorialuokka (27+1), päärakennus
|
Ti 14.10.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Ti 28.10.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
250
Byod-/teorialuokka (27+1), päärakennus
|
Ti 11.11.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
142
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Ti 25.11.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
250
Byod-/teorialuokka (27+1), päärakennus
|
Ti 09.12.2025 klo 12:15 - 16:15 (4 t 0 min) |
Digital business game IB00EP99-3002 |
244
Byod-/teorialuokka (32+1), päärakennus
|
Tavoitteet
Osoitat perehtyneisyyttä liiketoiminnan kokonaisuuteen ja opit osallistumaan yrityksen liiketoiminnan suunnitteluun digitaalisessa yrityspeliympäristössä.
Osaat soveltaa ammatillisia tietoja ja taitoja käytännön yritystoimintaa muistuttavissa päätöksentekotilanteissa.
Osaat analysoida yrityksen toimintaa laskelmien ja tunnuslukujen avulla ja käyttää analysoimaasi tietoa päätöksenteon apuna.
Osaat toimia ryhmässä, jossa yritysten välisessä simuloidussa kilpailutilanteessa osallistut päätöksentekoon.
Sisältö
Sisältö
Miten yritys toimii ja mitkä ovat eri toimintojen keskinäiset vuorovaikutussuhteet?
Miten yrityksen toimintaa suunnitellaan, budjetoidaan, toteutetaan ja analysoidaan?
Miten kilpailijat toimivat ja miten niiden toiminta vaikuttaa omaa yritystä koskevaan päätöksentekoon?
Miten työskennellään ryhmässä annettujen aikataulujen ja sovittujen ohjeiden mukaan?
Opiskelumateriaali
Learnissa.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Ei ole.
TKI ja työelämäyhteistyö
Ei ole.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Team assignments in Learn.
Opiskelijan työmäärä
5cr
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Edellyttää liiketalouden 1.-3. lukukauden opinnot osaksi tai kokonaan.