Siirry suoraan sisältöön

Inbound-markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT82-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.01.2025 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2025 - 31.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Laura Hakanen
Ryhmät
LTKV22SP3
Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
VV2024-2025
Valinnaiset opinnot 2024-2025
LTKV22KM5
Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
LTKV23KM5
Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
LTKV23SP3
Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
Opintojakso
LT00DT82

Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 15 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ma 17.02.2025 klo 09:00 - 11:30
(2 t 30 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
243 DataLAB/Byod-luokka (24+1), päärakennus
Ma 10.03.2025 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
140 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Ma 17.03.2025 klo 09:00 - 11:30
(2 t 30 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
148 Byod-/teorialuokka (26+1), päärakennus
Ma 31.03.2025 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
140 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Ma 14.04.2025 klo 10:00 - 13:30
(3 t 30 min)
Inbound-markkinointi LT00DT82-3007
140 Teorialuokka (40+1), päärakennus
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Osaat hyödyntää inbound-markkinoinnin sekä suhdetoiminnan periaatteita markkinoinnissa ja sisällön tuotannossa.
Osaat käyttää inbound-markkinoinnin työkaluja.
Osaat toteuttaa personoitua sisältö- ja vaikuttajamarkkinointia,

Sisältö

Mitä inbound-markkinointi on ja mitä työkaluja siihen liittyy?
Mitä tarkoittavat löydettävyys ja hakukoneoptimointi osana inboundia?
Miten toteuttaa personoitua sisältömarkkinointia ja jakaa sisältöjä blogeissa (esim. Wordpress), uutiskirjeissä ja sosiaalisessa mediassa asiakashankinnan ja suhdetoiminnan tarpeisiin?
Miten inbound-markkinointikampanjoissa voi hyödyntää vaikuttajia?
Mitä tarinankerronta tarkoittaa ja miten sitä voi hyödyntää markkinoinnin tukena?

Opiskelumateriaali

Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Työhön integroitu oppimisväylä:
Osallistut toteutuksen lähiluentoihin lukujärjestyksen mukaisesti tai perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät sekä toteutat ryhmätyötä vastaavan tehtävän omalle työnantajallesi. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.

Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäprojekti ryhmätyönä.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi.

Opiskelijan työmäärä

5 op:n opintojaksolla opiskelijan työmäärä on n. 135 t, josta osa on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa ja loput itsenäisesti työstettäviä oppimistehtäviä.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.

Siirry alkuun