e-Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00EO48-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 14.02.2022 - 15.05.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Tavoitteet
Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia
Osaat arvioida ja kehittää organisaation e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia
Sisältö
Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Millaiset ovat yrityksen toimivat verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, käytettävyys, toteuttaminen ja juridiset säännöt?
Arviointi
c) osaat hahmottaa e-markkinointiin liittyviä tehtäväkokonaisuuksia
e) osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perustella valintasi
Opiskelumateriaali
Luentoaineistot
Muu opintjaksoalustalle linkitetty materiaali
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op