Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 06.04.2022 - 02.09.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.09.2022 - 10.11.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Mari Hämäläinen
- Maarit Vahvanen
- Vastuuopettaja
- Mari Hämäläinen
- Ryhmät
-
LTKV21SP3Liiketalous, päivätoteutus (myynti ja markkinointi)
- Opintojakso
- LT00DP39
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Arviointi
Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti brändinhallinnan avainkäsitteitä
- etsiä soveltuvaa tietoa alan ammattilähteistä
- hahmottaa markkinoinnin ja brändin rakentamisen tehtäväkokonaisuuksia
- toimia tavoitteellisesti tiimin jäsenenä markkinoinnin suunnittelun tehtävissä
- toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa
Opiskelumateriaali
Study materials are given in the first contact session and can be found in Learn.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
You participate in contact lessons according to our timetables. This course includes contact teaching, group work and independent work.
TKI ja työelämäyhteistyö
This course includes assignments that can be applied in working life.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
This course doesn´t have an exam. Completing this course requires accepted assignments.
Opiskelijan työmäärä
The content of this course is 5 credits which equals approximately 135 hours of student´s work.
Toteutuksen osien kuvaus
Marketing management
Marketing strategy
Building a brand
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot