Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus digiympäristössä (5 op)

Toteutuksen tunnus: OM00EF33-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
20.01.2021 - 11.04.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Mia Silvenius
Vastuuopettaja
Mia Silvenius
Opintojakso
OM00EF33
Toteutukselle OM00EF33-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun