Johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: YYYY00314-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
20.08.2018 - 07.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
30.10.2018 - 31.12.2018
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Kulttuurin koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 40
- Koulutus
- Degree Programme in Game Design
- Opettajat
- Pia Kaari
- Vastuuopettaja
- Pia Kaari
- Ryhmät
-
GD16SGame design, full-time studies
- Opintojakso
- YYYY00314
Tavoitteet
Osaa johtaa itseään ja kehittää johtajuuttaanKykenee toimimaan johtamisroolissa esimiehille tyypillisissä tilanteissaKykenee kehittämään tiimin tai projektiryhmän toimintaa eri rooleissaOsaa havainnoida ja analysoida organisaation, työyhteisön ja verkostojen toimintaa johtamisen näkökulmastaOpintojakson tavoitteet tarkennetaan kunkin opiskelijaryhmän kanssa yhteistoiminnallisesti.
Sisältö
Itsensä johtaminenRyhmäilmiöt ja organisaatiokäyttäytyminenTiimin, projektiryhmän, työyhteisön kehittäminenJohtamistaidot ja -järjestelmätOpintojakson sisällöt tarkennetaan kunkin opiskelijaryhmän kanssa yhdessä tarkennettuja tavoitteita vastaavasti.
Opiskelumateriaali
Will be informed in the beginning of the course.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Scheduled track:
The course includes lectures, group work and individual assignments.
Participation in contact lessons is compulsory.
When the course is over, students should be able to:
- Evaluate implications of management theories in practice
- Analyze the essence of managerial work
- Identify attributes and qualities of a successful manager
- Examine factors affecting individual performance and managerial roles
- Explain the nature of managerial leadership
- Examine factors affecting the performance of groups and teams
- Identify managerial roles in enhancing organizational performance
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Assessment: 1 - 5.