Monikanavainen markkinointiviestintäLaajuus (5 op)
Tunnus: LT00EB09
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti integroidun, monikanavaisen markkinointiviestinnän eri keinoja ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, kohderyhmän, sanoman ja mittarit.
Osaat digitaalisessa markkinointiviestinnässä tarvittavat perustaidot.
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti.
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja monikanavainen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten monikanavaisuutta hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op
Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ajoitus
15.09.2024 - 08.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Marja-Leena Koskinen
Vastuuopettaja
Marja-Leena Koskinen
Ryhmät
-
LTMI22SVBLiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI22SMLiiketalous, monimuoto
-
LTMI22SVALiiketalous, verkkototeutus
Tavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti integroidun, monikanavaisen markkinointiviestinnän eri keinoja ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, kohderyhmän, sanoman ja mittarit.
Osaat digitaalisessa markkinointiviestinnässä tarvittavat perustaidot.
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti.
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja monikanavainen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten monikanavaisuutta hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?
Opiskelumateriaali
Opintojaksoalustalle linkitetyt luentotallenteet ja muut sähköiset aineistot.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei pakollisia ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat tentit ja palauttaa tehtävät omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti tallenteita asiantuntijaluennoista.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Lisätietoja opiskelijoille
Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op
Ilmoittautumisaika
06.04.2023 - 21.04.2023
Ajoitus
11.09.2023 - 03.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Marja-Leena Koskinen
Vastuuopettaja
Marja-Leena Koskinen
Ryhmät
-
LTMI21SMLiiketalous, monimuoto
-
LTMI21SVALiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI21SVBLiiketalous, verkkototeutus
Tavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti integroidun, monikanavaisen markkinointiviestinnän eri keinoja ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, kohderyhmän, sanoman ja mittarit.
Osaat digitaalisessa markkinointiviestinnässä tarvittavat perustaidot.
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti.
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja monikanavainen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten monikanavaisuutta hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?
Opiskelumateriaali
Opintojaksoalustalle linkitetyt videluennot ja muut sähköiset aineistot.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat testit ja palauttaa raportin omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita. Mahdollisista liveluennoista tehdään tallenne, ja ne ovat katsottavissa myöhemmin itselle sopivana aikana verkko-oppimisympäristössä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että oppimistehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Lisätietoja opiskelijoille
Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op
Ilmoittautumisaika
06.04.2022 - 22.04.2022
Ajoitus
19.09.2022 - 11.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Marja-Leena Koskinen
Vastuuopettaja
Marja-Leena Koskinen
Ryhmät
-
LTMI20SVALiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI20SVBLiiketalous, verkkototeutus
Tavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti integroidun, monikanavaisen markkinointiviestinnän eri keinoja ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, kohderyhmän, sanoman ja mittarit.
Osaat digitaalisessa markkinointiviestinnässä tarvittavat perustaidot.
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti.
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja monikanavainen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten monikanavaisuutta hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?
Opiskelumateriaali
Opintojaksoalustalle linkitetyt videluoennot ja muut sähköiset aineistot.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat testit ja palauttaa raportin omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Tämä väylä on mahdollinen, jos esim. työskentelet ammattialaan liittyvässä yrityksessä tai organisaatiossa tai ammattialaan liittyvissä työtehtävissä. Tällöin voit suorittaa opintojakson työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä. Oppimistehtävien sisällöstä sinun tulee aina sopia opintojakson opettajan kanssa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita. Mahdollisista liveluennoista tehdään tallenne, ja ne ovat katsottavissa myöhemmin itselle sopivana aikana verkko-oppimisympäristössä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että oppimistehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op
Ilmoittautumisaika
06.04.2022 - 22.04.2022
Ajoitus
29.08.2022 - 30.10.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Marja-Leena Koskinen
Vastuuopettaja
Marja-Leena Koskinen
Ryhmät
-
LTMI20SMLiiketalous, monimuoto
Tavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti integroidun, monikanavaisen markkinointiviestinnän eri keinoja ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, kohderyhmän, sanoman ja mittarit.
Osaat digitaalisessa markkinointiviestinnässä tarvittavat perustaidot.
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti.
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja monikanavainen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten monikanavaisuutta hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?
Opiskelumateriaali
Opintojaksoalustalle linkitetyt videluoennot ja muut sähköiset aineistot.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Opintojaksoon saattaa kuulua ryhmätyö.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Tämä väylä on mahdollinen, jos esim. työskentelet ammattialaan liittyvässä yrityksessä tai organisaatiossa tai ammattialaan liittyvissä työtehtävissä. Tällöin voit suorittaa opintojakson työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä. Oppimistehtävien sisällöstä sinun tulee aina sopia opintojakson opettajan kanssa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita. Mahdollisista liveluennoista tehdään tallenne, ja ne ovat katsottavissa myöhemmin itselle sopivana aikana verkko-oppimisympäristössä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että oppimistehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op