Siirry suoraan sisältöön

Idean/palvelun tuotteistaminenLaajuus (4 op)

Opintojakson tunnus: YYYY02510

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op

Osaamistavoitteet

Toisessa osassa sama tiimi jatkaa idean tai palvelun tuotteistamista markkinoille ( tuote/palvelu – uusille markkinoille) Tavoitteena imagon ja design management ajattelun rakentaminen uusille tuotteille/ palveluille. Etsitään ja vahvistetaan sopivat yhteistyökumppanit, joiden kanssa ideaa lähdetään kehittämään eteenpäin. Luodaan tuotteelle/palvelulle yhtenäiset imagotavoitteet yhdessä yhteistyö yritysten kanssa. Opiskelijatiimin tavoitteena on kehittää tuotteistetusta ideasta/ palvelusta uusi liiketoimintakonsepti  tai tuottaa uusi idea yhteistyössä yrityksen kanssa markkinoille.  

Sisältö

Monialainen tiimi tuottaa yhdessä tuotteistetun projektin  ideasta –markkinoille. Tiimillä on opiskelijaprojektipäällikkö, joka johtaa tiimiä ja jakaa tehtävät. Tiimi etsii sopivat yhteistyökumppanit projektille ja tehdään sopimukset. Sovitaan pelisäännöistä, salassapidosta ja mahdollisista tekijäoikeussäädöksistä. Valitaan osaajat toteuttamaan idean tuotteistaminen päätökseen, toteutetaan suunnittelu; projekti-, visuaalinen-, tuotannon-,  yritystoiminnan sekä, kustannusten suunnittelu.  

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Kiitettävä (5), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1); hylättyRyhmäarviointi

Siirry alkuun