Skip to main content

Making Moments MatterLaajuus (2 cr)

Course unit code: C-02507-V210006

General information


Credits
2 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Satakunta University of Applied Sciences

Objective

Opiskelija perehtyy asiakaskokemusten kehittämisen malliin ja osaa kuvata mallin osat. Opiskelija tunnistaa mallin soveltamismahdollisuuksia, analysoi ja soveltaa mallia case-esimerkkeihin.

Content

Tilanteiden kehittäminen; huippuhetkien taustatekijät; liiketoiminnalliset vaikutukset; mallin soveltaminen

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija tunnistaa yksittäisiä huippuhetkien luomisen teemaan liittyviä aiheita ja käsitteitä. Opiskelija tunnistaa opintojaksolla käsitellyn huippuhetkien rakennemallin ja osaa kuvata sen osia. Opiskelija pysyy aikataulussa ja tunnistaa vastuullisuuden merkityksen.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija kuvaa huippuhetkien luomisen teemaan liittyviä mahdollisuuksia ja sovelluskohteita laajasti. Opiskelija kuvaa opintojaksolla käsitellyn huippuhetkien rakennemallia ja sen osia laajasti. Opiskelija soveltaa huippuhetkien luomisen teemaan liittyviä menetelmiä suppeasti. Opiskelija pysyy aikataulussa ja toimii vastuullisesti.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija kuvaa huippuhetkien luomisen teemaan liittyviä mahdollisuuksia ja sovelluskohteita laajasti. Opiskelija kuvaa ja opintojaksolla käsiteltyä huippuhetkien rakennemallia ja sen osia laajasti. Opiskelija soveltaa huippuhetkien luomisen teemaan liittyviä menetelmiä laajasti. Opiskelija suunnittelee toimintaansa tavoitteellisesti ja pysyy aikataulussa. Opiskelija toimii vastuullisesti ja arvioi selkeästi oman toimintansa vaikutusta. Opiskelija kantaa vastuuta omasta toiminnastaan.

Further information

Koulutustoimikunta on kokouksessaan 27.5.2021 hyväksynyt opintojakson SAMKin vapaasti valittavien opintojen tarjontaan sekä täydentävän osaamisen opintojen tarjontaan Yrittäjän tutkinto-ohjelmassa.

Go back to top of page