Skip to main content

Developing the Marketing of a Nonprofit OrganisationLaajuus (5 cr)

Course unit code: C-02509-2001049

General information


Credits
5 cr
Institution
Turku University of Applied Sciences

Objective

x

Content

Opintojaksossa perehdytään nonprofit-markkinointiin niin teoriassa kuin käytännössäkin. Teoriatasolla aihepiiriä tarkastellaan lähdekirjallisuuden avulla seuraavista näkökulmista: - mitä ovat nonprofit-organisaatiot - mikä on markkinoinnin rooli nonprofit-organisaatiossa - millaisia strategisia ja taktisia päätöksiä markkinoinnissa tehdään                                - millaista markkinoinnillista yhteistyötä voidaan tehdä - markkinoinnin suunnittelun merkitys nonprofit-organisaatiossa - markkinoinnin eettiset kysymykset Käytännön tasolla sovelletaan opittua tekemällä pienimuotoinen markkinoinnin kehittämissuunnitelma analysoimalla ja kehittämällä jonkin itse valitun nonprofit-organisaation markkinointia.

Go back to top of page