Developing the Marketing of a Nonprofit OrganisationLaajuus (5 cr)
Course unit code: C-02509-2001049
General information
- Credits
- 5 cr
- Institution
- Turku University of Applied Sciences
Objective
x
Content
Opintojaksossa perehdytään nonprofit-markkinointiin niin teoriassa kuin käytännössäkin. Teoriatasolla aihepiiriä tarkastellaan lähdekirjallisuuden avulla seuraavista näkökulmista: - mitä ovat nonprofit-organisaatiot - mikä on markkinoinnin rooli nonprofit-organisaatiossa - millaisia strategisia ja taktisia päätöksiä markkinoinnissa tehdään - millaista markkinoinnillista yhteistyötä voidaan tehdä - markkinoinnin suunnittelun merkitys nonprofit-organisaatiossa - markkinoinnin eettiset kysymykset Käytännön tasolla sovelletaan opittua tekemällä pienimuotoinen markkinoinnin kehittämissuunnitelma analysoimalla ja kehittämällä jonkin itse valitun nonprofit-organisaation markkinointia.