Basics of Digital MarketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: C-02537-CO00BP45
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Institution
- Savonia University of Applied Sciences
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija - ymmärtää digitaaliseen markkinoinin perusteet ja osaa määritellä siihen liittyvät eri alustat ja kanavat - ymmärtää digimarkkinoinnin kokonaiskuvan ja pystyy soveltamaan siihen liittyviä osa-alueita - osaa tehdä digitaalisen markkinoinnin suunnitelman ja kehittää tätä eri kanavat huomioiden - osaa soveltaa oppimaansa tuloksellisen digimarkkinoinnin suunnitteluun ja seurantaan.
Content
Opintojakso on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat parantaa omia digitaalisen markkinoinnin taitoja ja menestyä työelämässä. Opintojaksolla tutustutaan keskeisiin markkinointikanaviin ja niiden perusperiaatteisiin. Opintojaksolla suoritetaan Googlen Digital Garage -sertifikaatti. Keskeiset sisällöt: - Katsaus digimarkkinoinnin perusteisiin - Digimarkkinoinnin tärkeimmät some-alustat - Vaikuttajamarkkinointi - Inbound-markkinointi - Sähköpostimarkkinointi