Marketing in practiceLaajuus (5 cr)
Course unit code: C-02631-KUVI1
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Institution
- Humak University of Applied Sciences
Objective
Students - are familiar with the different channels of marketing and digital marketing and know how they are utilized - understand the characteristics, significance, possibilities and practices of marketing within their professional field - can draft a marketing plan and understand the cost structure of the measures - can plan and implement marketing - can draft a marketing plan and understand the cost structure of the measures
Content
- basics of marketing: marketing channels, marketing planning, international marketing, ethics of marketing, digital marketing, social media marketing - marketing project
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa. Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista. Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet. Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.
Materials
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Further information
Students • have command of different field-related sales and marketing methods • have command of professional communication and media skills The 5 ECTS study unit consists of two parts: Basics of marketing 3 ECTS Marketing project 2 ECTS
Evaluation
Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa