Kirsi Soulamo
Distance learning
Kirjoja ja verkkomateriaalia, jotka tukevat opiskeluasi koko kurssin ajan:
Juholin, Elisa: Viestinnän vallankumous - Löydä uusi työyhteisöviestintä. 2009, WSOY Pro
Juholin, Elisa: Communicare! Viestinnän tekijän käsikirja. Infor, 2017.
Seppälä, Piritta: Kuuntele ja keskustele - Näin järjestösi toimii tavoitteellisesti sosiaalisessa mediassa. 2014, Sivistysliitto kansalaisfoorumi.
Kananen: Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas: 20 päivässä some-osaajaksi, 2018.
Kuusela, Esimiehen vuorovaikutustaidot, 2013 (myös ekirja).
Isotalus, Rajalahti: Vuorovaikutus johtajan työssä, 2017 (myös ekirja).
Hurmerinta, Johanna: On aika muuttua: menestysopas sosiaalisen aikakauden johtajille 2015
Isotalus, Pekka, Jussila, Jari, Matikainen, Janne, Boedeker, Mika: Twitter viestintänä : ilmiöt ja verkostot 2018
Kelly, David: Social media: strategies to mastering Your brand, Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat 2016Kerpen, Dave, Rosenbluth, Mallorie, Riedinger, Meg
Likeable social media: how to delight your customers, create an irresistible brand, and be amazing on Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, and more, 2015
E-kirjat:
Pääkkönen, Laura: Social Selling : henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä, 2017
Siniaalto, Marika: Sosiaalisen median menestysreseptit, 2014
Kortesuo, Katleena: Sano se someksi (1+2=3) : sosiaalisen median suuri laskuoppi 2018
Kortesuo, Katleena: Sano se someksi. 1, Ammattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan, 2014
Forsgård, Christina ; Frey, Juha: Suhde: sosiaalinen media muuttaa johtamista, markkinointia ja viestintää, 2010 (not translated)
Arviointi perustuu oppimistehtäviin sekä opiskelijan perustaman ja kirjoittaman blogin sisältöön ja tyyliin. (not translated)
Tuition in Finnish
01.09.2020 - 31.10.2020
16.03.2020 - 27.03.2020
5 credits
20 - 40
Open UAS and Continuing Education
Kirsi Soulamo
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Lisätietoja antaa Kirsi Rouhiainen kirsi.rouhiainen@xamk.fi (not translated)
Degree Programme in Business Management
eCampus
2 credits
5 credits
1-5
- Työyhteisöviestintä
- Sosiaalisen median strategia viestinnän ja työyhteisön näkökulmista
- Blogi esimiehen viestintävälineenä
- Sisäiset ja ulkoiset some-palvelut
- Sosiaalisen median ohjeistukset
- Henkilöstön osallistaminen (not translated)
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-ymmärtää viestinnän merkityksen työyhteisössä
-ymmärtää eri sosiaalisen median palveluiden merkityksen strategisista lähtökohdista
-tietää mitä erilaisia sosiaalisen median palveluita on olemassa sekä miten ja miksi sosiaalista mediaa voitaisiin hyödyntää johdon ja johtamisen välineenä eri tilanteissa
-osaa perustaa ja päivittää blogia sekä käyttää muutamaa muuta sosiaalisen median palvelua esimiehen ominaisuudessa. (not translated)
Työmäärä muodostuu itseopiskelusta ja opiskelijan tuottaman blogin kirjoittamisesta. (not translated)
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Oppimistehtävät ja blogi palautetaan kurssin päättyessä. (not translated)