Mia Silvenius
Distance learning
Learnissa oleva aineisto. (not translated)
Tuition in Finnish
26.08.2020 - 30.10.2020
5 credits
0 - 60
Open UAS and Continuing Education
Mia Silvenius
Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia.
Osaat arvioida ja kehittää yrityksen e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä.
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia.
Opiskelija osaa
a. osaat käyttää asiantuntevasti e-markkinoinnin ja digitaalisen toimintaympäristön käsitteistöä.
d. osaat arvioida e-markkinoinnin mahdollisuuksia ja hyötyjä osana yrityksen liiketoimintaa.
e. osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perusteella valintasi. (not translated)
Degree Programme in Business Management
eCampus
5 credits
Approved/Failed
Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Osaat arvioida ja kehittää organisaation verkkosivujen toiminnallisuutta käyttäjälähtöisesti
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, toteuttaminen ja juridiset säännöt? (not translated)
5 op opinnot edellyttävät noin 135 h työmäärää. (not translated)
Suoritustapana oppimis- ja kehittämistehtävät. (not translated)