Siirry suoraan sisältöön

Basics of 3D modelling (5 op)

Toteutuksen tunnus: GD00CU16-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.08.2019 - 22.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Degree Programme in Game Design
Opettajat
Brenda Jiménez
Ryhmät
GDKV19SP
Game design, full-time studies
Opintojakso
GD00CU16
Toteutukselle GD00CU16-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Tunnet 3D-mallinnuksen perusterminologian ja teorian.
Ymmärrät 3D-tilan ja pystyt asettamaan yksiköt ja ruudukon mallinnusta varten.
Hallitset ohjelmiston käyttöliittymän ja osaat etsiä työkaluja mallinnusta varten.
Tunnet teksturoinnin ja varjostuksen perustermit ja osaat lisätä yksinkertaisia materiaaleja malleihisi.
Tunnet tärkeimmät valaistustekniikat ja valaistusterminologian 3D:ssä.
Sinulla on käsitys yhden ja usean ruudun renderoinnin perusteista.

Sisältö

Mikä on 3D-mallintaminen? Mikä on monikulmio ja kuinka monikulmiot toimivat 3D-tilassa mallien luomiseen? Mitkä ovat 3d mallien komponentit ja elementit?
3D-mallinnuksen perusteet? Kuinka manipuloida ja deformoida monikulmioita mallin luomisessa?
Kuinka hyödynnät erilaisia tekniikoita ja työmenetelmiä? Mitä työkaluja tarvitaan eri tekniikoille ja milloin niitä käytetään?

Arviointi

- käyttää ammatillista sanastoa systemaattisesti.
- käyttää ammatillisen alan keskeisiä mallinnustekniikoita, työkaluja, ohjelmistoja ja tuotantoputkia.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

A student is able to:
a. use professional vocabulary systematically.
e. use the key modelling techniques, tools, software and production pipeline of the professional field.

Siirry alkuun