Siirry suoraan sisältöön

Basics of 3D modelling (5 op)

Toteutuksen tunnus: GD00CU16-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

15.08.2019 - 30.08.2019

Ajoitus

26.08.2019 - 22.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Degree Programme in Game Design

Opettaja

  • Brenda Jiménez

Ryhmät

  • GDKV19SP
    Game design, full-time studies

Tavoitteet

Tunnet 3D-mallinnuksen perusterminologian ja teorian.
Ymmärrät 3D-tilan ja pystyt asettamaan yksiköt ja ruudukon mallinnusta varten.
Hallitset ohjelmiston käyttöliittymän ja osaat etsiä työkaluja mallinnusta varten.
Tunnet teksturoinnin ja varjostuksen perustermit ja osaat lisätä yksinkertaisia materiaaleja malleihisi.
Tunnet tärkeimmät valaistustekniikat ja valaistusterminologian 3D:ssä.
Sinulla on käsitys yhden ja usean ruudun renderoinnin perusteista.

Sisältö

Mikä on 3D-mallintaminen? Mikä on monikulmio ja kuinka monikulmiot toimivat 3D-tilassa mallien luomiseen? Mitkä ovat 3d mallien komponentit ja elementit?
3D-mallinnuksen perusteet? Kuinka manipuloida ja deformoida monikulmioita mallin luomisessa?
Kuinka hyödynnät erilaisia tekniikoita ja työmenetelmiä? Mitä työkaluja tarvitaan eri tekniikoille ja milloin niitä käytetään?

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

A student is able to:
a. use professional vocabulary systematically.
e. use the key modelling techniques, tools, software and production pipeline of the professional field.