60% Lähiopetus, 40% Virtuaaliopetus
Bergström, S. ja Leppänen, A. 2016. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita Publishing Oy
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Suomi
01.01.2022 - 01.05.2022
08.11.2021 - 21.11.2021
5 op
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola
Katariina Palmu
Data-analytiikan koulutus
Kouvolan kampus
2 op
1-5
Osa kurssin suoritusta on ryhmissä tehtävä somemarkkinointikampanja (XAMK Data-analytiikan mainostaminen yhteishaussa eri somekanavissa).
n. 135 tuntia opiskelijan työtä jakautuu luentoihin ja itseopiskeluun (materiaalin lukeminen ja ymmärryksen syventäminen, tehtävien teko yksin ja ryhmässä).
Opintojaksolla ei järjestetä tenttiä.