•   Myynnin ja avainasiakkuuksien johtaminen LT00CY46-3006 23.08.2021-17.10.2021  5 op  (LTMI19SM) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat analysoida, arvioida ja kehittää asiakkuuksia ottaen huomioon asiakaskannattavuuden
    Osaat työskennellä myyntiorganisaation jäsenenä ja edistää tiimin tavoitteellista toimintaa
    Osaat suunnitella ja ohjata myyntitoimintoja ja seurata myynnin tuloksellisuutta
    Edeltävä osaaminen
    Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
    Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op tai vastaavat tiedot
    Opintojakson sisältö
    Miten toiminta- ja kilpailuympäristö vaikuttaa asiakkuuksien johtamiseen?
    Mitä tarkoittaa avainasiakkuuksien johtaminen (Key Account Management, KAM) ja mitä hyötyä se tuottaa sekä yritykselle että asiakkaalle?
    Miten avainasiakkuuksia käytännössä hoidetaan?
    Miten B2B-myyntiprosessissa tuotetaan arvoa?
    Miten yrityksen myyntitoimintaa johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
    Miten myynnin tuloksellisuutta mitataan ja seurataan?

    Toteutustapa

    Virtuaaliopetus

    Opiskelumateriaali

    Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    23.08.2021 - 17.10.2021

    Ilmoittautumisaika

    12.04.2021 - 25.04.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • LTMI19SM
    Paikkoja

    20 - 60

    Vastuuyksikkö

    Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli

    Opettaja(t)

    Marika Vartiainen

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden koulutus

    Toimipiste

    E-kampus

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    1-5