•   Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3010 30.08.2021-31.12.2021  5 op  (LTKV21KM) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
    Edeltävä osaaminen
    Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot
    Opintojakson sisältö
    Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Johanna Harju

    Toteutustapa

    40% Lähiopetus, 60% Virtuaaliopetus

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    30.08.2021 - 31.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    12.04.2021 - 25.04.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • LTKV21KM
    Paikkoja

    20 - 70

    Vastuuyksikkö

    Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola

    Opettaja(t)

    Sara Czabai-Leppänen, Johanna Harju

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden koulutus

    Toimipiste

    Kouvolan kampus

    Virtuaaliosuus

    3 op

    Arviointiasteikko

    1-5