Siirry suoraan sisältöön

e-Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: OM00EF34-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

26.08.2020 - 30.10.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Mia Silvenius

Vastuuopettaja

Mia Silvenius

Tavoitteet

Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia
Osaat arvioida ja kehittää organisaation e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia

Sisältö

Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Millaiset ovat yrityksen toimivat verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, käytettävyys, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

Opiskelumateriaali

Learnissa oleva aineisto.

Tentit ja muut määräajat

Suoritustapana oppimis- ja kehittämistehtävät.

Opiskelijan työmäärä

5 op opinnot edellyttävät noin 135 h työmäärää.

Toteutuksen osien kuvaus

Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Osaat arvioida ja kehittää organisaation verkkosivujen toiminnallisuutta käyttäjälähtöisesti
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

Lisätietoja opiskelijoille

Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia.
Osaat arvioida ja kehittää yrityksen e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä.
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia.

Opiskelija osaa
a. osaat käyttää asiantuntevasti e-markkinoinnin ja digitaalisen toimintaympäristön käsitteistöä.
d. osaat arvioida e-markkinoinnin mahdollisuuksia ja hyötyjä osana yrityksen liiketoimintaa.
e. osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perusteella valintasi.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty