e-Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: OM00EF34-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
26.08.2020 - 30.10.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Mia Silvenius
Vastuuopettaja
Mia Silvenius
Tavoitteet
Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia
Osaat arvioida ja kehittää organisaation e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia
Sisältö
Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Millaiset ovat yrityksen toimivat verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, käytettävyys, toteuttaminen ja juridiset säännöt?
Opiskelumateriaali
Learnissa oleva aineisto.
Tentit ja muut määräajat
Suoritustapana oppimis- ja kehittämistehtävät.
Opiskelijan työmäärä
5 op opinnot edellyttävät noin 135 h työmäärää.
Toteutuksen osien kuvaus
Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Osaat arvioida ja kehittää organisaation verkkosivujen toiminnallisuutta käyttäjälähtöisesti
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, toteuttaminen ja juridiset säännöt?
Lisätietoja opiskelijoille
Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia.
Osaat arvioida ja kehittää yrityksen e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä.
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia.
Opiskelija osaa
a. osaat käyttää asiantuntevasti e-markkinoinnin ja digitaalisen toimintaympäristön käsitteistöä.
d. osaat arvioida e-markkinoinnin mahdollisuuksia ja hyötyjä osana yrityksen liiketoimintaa.
e. osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perusteella valintasi.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty