•   Peliprojekti 4 TI00CW65-3003 02.11.2020-11.12.2020  5 op  (TIKT18SPPELI) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
    Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
    Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.
    Edeltävä osaaminen
    Peliohjelmoinnin suunnittelumallit
    Opintojakson sisältö
    Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
    Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
    Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Niina Mässeli

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    02.11.2020 - 11.12.2020

    Ilmoittautumisaika

    15.08.2020 - 04.09.2020

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • TIKT18SPPELI
    Vastuuyksikkö

    Informaatioteknologian koulutusyksikkö

    Opettaja(t)

    Marko Oras, Niina Mässeli

    Koulutusohjelma(t)

    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

    Toimipiste

    Kotkan kampus

    Arviointiasteikko

    Hyväksytty/Hylätty

    Yksilölliset oppimisväylät

    Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tai tiimissä tehtävien oppimistehtävien mukaan.

    Opiskelijan työmäärä

    135 tuntia opiskelijan työtä