Siirry suoraan sisältöön

Pelituotanto ja -kehitysLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: GD00FN77

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
englanti

Osaamistavoitteet

Miten hallitset ja valvot pelin tuotantoprosessia alusta loppuun?
Mitkä ovat parhaat käytännöt pelinkehitystiimin johtamiseen huomioiden aikarajat ja budjettirajoitteet?

Sisältö

Opit pelin tuotantoprosessin, alkuperäisestä konseptista valmiiseen tuotteeseen, mukaan lukien tiimin hallinta, aikataulutus ja resurssien kohdentaminen.
Tutkit projektinhallintatekniikoita, kuten Agile ja Scrum, varmistaaksesi tehokkaan ja järjestelmällisen pelinkehityksen.
Ymmärrät, kuinka tasapainotetaan luova visio ja tekniset rajoitukset koko tuotantoprosessin ajan.

Arviointi

Opiskelija osaa
a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
c. työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
e. valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.
f. edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.

Siirry alkuun