Siirry suoraan sisältöön

Kolmiulotteinen sommittelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: MU00BI65-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Puumuotoilun koulutus
Graafisen muotoilun koulutus
Muodin ja puvustuksen koulutus
Sisustusarkkitehtuurin ja kalustesuunnittelun koulutus
Opettajat
Elsa Hulkkonen
Vastuuopettaja
Elsa Hulkkonen
Ryhmät
SKKV19SP
Sisustusarkkitehtuuri ja kalustesuunnittelu, päivätoteutus
Opintojakso
MU00BI65
Toteutukselle MU00BI65-3006 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

• osaat havainnoida ja analysoida kolmiulotteisuutta
• ymmärrät kolmiulotteisen sommittelun tärkeimpiä käsitteitä
• ymmärrät ihmisen vartalon rakenteen ja toiminnan plastisen sommittelun näkökulmasta (kuvanveisto)
• hallitset perusteet tavallisimpien plastisen sommittelun materiaalien käytöstä (kuten savi ja kipsi)
• osaa soveltaa kolmiulotteisen sommittelun periaatteita oman alan suunnittelutehtävissä

Sisältö

Kuinka hahmottaa kolmiulotteista maailmaa?
Kolmiulotteisen sommittelun perusperiaatteet?
Mistä materiaaleista ja millä tekniikoilla minun kannattaa tutkia kolmiulotteisia muotoja?
Miten muovaan kiinnostavia ja jänniteisä muotojakuinka voin hyödyntää saavuttamaani taiteellista ymmärrystä ammatissani

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Xamk tarjoaa opiskelijoilleen mahdollisuuden suorittaa opintojaan joustavasti eri elämän tilanteita mukaillen. Opiskelijoille on tarjolla kolme oppimisväylää: työviikkopohjainen oppimisväylä, opintoja nopeuttava oppimisväylä sekä työssäkäyntiin integroitu oppimisväylä.

Työviikkopohjainen oppimisväylä

Opiskelijan työmäärä

5 op on 135h, josta kontaktiopetuksen osuus on 70h ja itsenäisen työn osuus 65h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Itsearviointi, reflektointi ja vertaisarviointi
Aktiivinen osallistuminen ja oppimistehtävän arviointi

Siirry alkuun