Excursion (5 cr)
Code: MY00CY26-3003
General information
- Enrollment
-
16.12.2019 - 10.01.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2020 - 26.04.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Sales and Marketing
- Teachers
- Sara Czabai-Leppänen
- Marjo Suviranta
- Teacher in charge
- Kirsi Soulamo
- Groups
-
PAKV18KMService design, part-time studies
- Course
- MY00CY26
Objective
You can define your own know-how in relation to the international actors.
You can design an own project to the international markets and take it to the international exhibition, seminar or to the cooperation company to be estimated.
Content
How do you perceive your own operation in relation with the international operation field?
How do you search for information and network to international environments and to subcontracting chains?
How do you organize and carry out an international exhibition trip and/or company visit and/or launching?
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osaamistavoitteet:
Osaat määritellä omaa osaamistasi suhteessa kansainvälisiin toimijoihin.
Osaat suunnitella oman projektin kansainvälisille markkinoille ja viedä sen kansainvälisille messuille, seminaariin tai yhteistyöyritykseen arvioitavaksi.
Sisältö:
Miten hahmotat oman toimintasi suhteessa kansainväliseen toimintakenttään?
Miten haet tietoa ja verkostoidut kansainvälisiin toimintaympäristöihin ja alihankintaketjuihin?
Miten organisoit ja toteutat kansainvälisen messumatkan ja/tai yritysvierailun ja/tai lanseerauksen?
Evaluation scale
1-5
Assessment criteria, good (3-4)
Osaat
- etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
- toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.
- toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
Qualifications
Customer interface and Conceptualization -modules