Markkinoinnin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: MB00ED82-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.09.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 12 - 30
- Koulutus
- Master's Degree Programme in International Business Management
- Opettajat
- Satu Peltola
- Vastuuopettaja
- Satu Peltola
- Ryhmät
-
MBKV20SYInternational business management, master studies
- Opintojakso
- MB00ED82
Tavoitteet
Osaat kehittää ja toteuttaa markkinointistrategian.
Osaat tunnistaa linkin markkinointistrategian ja myyntistrategian välillä.
Opit brändinhallinnan keskeiset piirteet ja pystyt hyödyntämään niitä ammatillisella alalla.
Tiedät kuinka käyttää markkinointityökaluja ja miten arvioida markkinoinnin suorituskykyä.
Sisältö
Kuinka kehittää ja toteuttaa markkinointistrategia?
Mikä on markkinointistrategian ja myyntistrategian välinen yhteys?
Mitkä ovat brändinhallinnan pääpiirteet?
Mitkä ovat markkinointityökalut ja kuinka arvioida markkinoinnin suorituskykyä?
Opiskelumateriaali
Will be published in the beginning of the course.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
No exam, the course assessment is based on the final report including presentation (team work) and individual assignments. Deadlines will be negotiated with the students. You need a commissioner to perform these tasks.
Lisätietoja opiskelijoille
Virtual course; learning supported by Learn environment.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tasolla 3
Opiskelija osaa
a.hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b.ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
c.arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toiminta
e.arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta