Tourism Loves New Idea and Innovation Competition- Benchmarking trip (1 cr)
Code: VV00EK44-3001
General information
- Enrollment
-
02.12.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
Objective
Matkailun idea- ja innovaatiokilpailussa etsitään eteläsavolaisissa ja kymenlaaksolaisissa matkailuyrityksissä toteutettavia tapahtumia, matkailupalveluita ja -tuotteita sekä niiden markkinointiin liittyviä keinoja ja tapoja. Ideat ja innovaatiot voivat olla digitaalisia, virtuaalisia tai fyysisesti toteutettavia, mutta ne on voitava toteuttaa helposti ja edullisesti. Eduksi katsotaan opiskelijaprojektien avulla toteutettavat ideat. Kilpailutyössä on kuvattava idea tai innovaatio mahdollisimman tarkasti, määriteltävä asiakasryhmä ja kerrottava, mihin teemaan kilpailutyö kuuluu.
Kilpailuun voivat osallistua suomalaiset ja venäläiset opiskelijat samoin kuin vaihto-opiskelijat yksin tai korkeintaan neljän henkilön ryhmässä.
Course part description
Kilpailun voittajatiimi pääsee tutustumaan ja kehittämään tapahtumamarkkinointia Benchmarking-matkalle Pietariin. Jos Covid 19 -rajoitusten ja turvallisen matkustamisen puitteissa matkaa ei voida toteuttaa Pietariin, niin kilpailun voittajat tutustuvat tapahtumamarkkinointiin Mikkelin musiikkijuhlien yhteydessä heinäkuussa 2021 tai muun sopivan Contents for Cross-Cultural Events -hankkeen yhteistyöfestivaalin yhteydessä.
Matkan aikana opiskelijat tutustuvat tapahtumamarkkinoinnin eri puoliin ja laativat oppimastaan matkaraportin.
Järjestäjä
Contents for Cross-Cultural Events – C3E -hanke, yhteyshenkilö Niko Arola niko.arola@xamk.fi
Evaluation scale
1-5