Siirry suoraan sisältöön

Digi osana matkailu- ja ravitsemisalan palvelutuotantoa (5 op)

Toteutuksen tunnus: MR00DU67-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
22.08.2022 - 28.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
29.08.2022 - 18.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettajat
Marjut Kasper
Natalia Kushcheva
Vastuuopettaja
Marjut Kasper
Ryhmät
MRMI20SP
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
MRKT20SV
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
MRMI22SD
Double Degree Matkailu- ja palveluliiketoiminta
MRMI20KP
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
MRMI20SV
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
Opintojakso
MR00DU67
Toteutukselle MR00DU67-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat tunnistaa teknologioiden mahdollisuuksia ja haasteita palvelutuotannossa.
Osaat kuvata ja valita erilaisiin palveluympäristöihin sopivia digitaalisia ratkaisuja.
Osaat selvittää digitaalisen palveluratkaisun vaikutuksia kustannuksiin, palvelun laatuun, käytettävyyteen ja asiakaskokemukseen.
Osaat suunnitella ja toteuttaa matkailu- ja ravitsemisalaan liittyvän kehittämistehtävän, jossa hyödynnät digiteknologiaa.

Sisältö

Millaisia digitaalisia ratkaisuja voit käyttää osana matkailu- ja ravitsemisalan palvelutuotantoa?
Miten digitaaliset työkalut ja ratkaisut voivat parantaa palvelutuotannon kilpailukykyä?
Miten voidaan selvittää digitaalisten ratkaisujen vaikutusta palvelun laatuun käytettävyyteen ja asiakaskokemukseen, kustannuksiin?
Opintojaksoon liittyy käytännönläheinen työelämäprojekti (3 op)

Opiskelumateriaali

Learning material on the Learn platform

Opiskelumuodot ja -menetelmät

According to schedule, orientation lecture, theme lectures, project work, presentations.

In this course we’ll review following themes
1. Digital customer journey
2. Digital solutions in hospitality service production
3. Virtuality and virtual tourism
4. Gamification as a part of service production

The course involves an analyzing tasks (3 ECTS) and small practical project with a case company or organization (2 ECTS )

TKI ja työelämäyhteistyö

The employment partnership company will be announced later

Opiskelijan työmäärä

135 hours

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Students can
use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
evaluate information sources critically.
work as team members in working life expert duties and identify and describe the problems of the professional field.
evaluate operations in customer, user and target group situations.
choose appropriate models, methods, software and techniques according to the purpose and justify these choices.
apply critically the ethical principles of the professional field in different situations.

Siirry alkuun