Digi osana matkailu- ja ravitsemisalan palvelutuotantoa (5 op)
Toteutuksen tunnus: MR00DU67-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
22.08.2022 - 28.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
29.08.2022 - 18.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Mikkelin kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Marjut Kasper
- Natalia Kushcheva
- Vastuuopettaja
- Marjut Kasper
- Ryhmät
-
MRMI20SPMatkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
-
MRKT20SVMatkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
-
MRMI22SDDouble Degree Matkailu- ja palveluliiketoiminta
-
MRMI20KPMatkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
-
MRMI20SVMatkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
- Opintojakso
- MR00DU67
Tavoitteet
Osaat tunnistaa teknologioiden mahdollisuuksia ja haasteita palvelutuotannossa.
Osaat kuvata ja valita erilaisiin palveluympäristöihin sopivia digitaalisia ratkaisuja.
Osaat selvittää digitaalisen palveluratkaisun vaikutuksia kustannuksiin, palvelun laatuun, käytettävyyteen ja asiakaskokemukseen.
Osaat suunnitella ja toteuttaa matkailu- ja ravitsemisalaan liittyvän kehittämistehtävän, jossa hyödynnät digiteknologiaa.
Sisältö
Millaisia digitaalisia ratkaisuja voit käyttää osana matkailu- ja ravitsemisalan palvelutuotantoa?
Miten digitaaliset työkalut ja ratkaisut voivat parantaa palvelutuotannon kilpailukykyä?
Miten voidaan selvittää digitaalisten ratkaisujen vaikutusta palvelun laatuun käytettävyyteen ja asiakaskokemukseen, kustannuksiin?
Opintojaksoon liittyy käytännönläheinen työelämäprojekti (3 op)
Opiskelumateriaali
Learning material on the Learn platform
Opiskelumuodot ja -menetelmät
According to schedule, orientation lecture, theme lectures, project work, presentations.
In this course we’ll review following themes
1. Digital customer journey
2. Digital solutions in hospitality service production
3. Virtuality and virtual tourism
4. Gamification as a part of service production
The course involves an analyzing tasks (3 ECTS) and small practical project with a case company or organization (2 ECTS )
TKI ja työelämäyhteistyö
The employment partnership company will be announced later
Opiskelijan työmäärä
135 hours
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Students can
use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
evaluate information sources critically.
work as team members in working life expert duties and identify and describe the problems of the professional field.
evaluate operations in customer, user and target group situations.
choose appropriate models, methods, software and techniques according to the purpose and justify these choices.
apply critically the ethical principles of the professional field in different situations.