Skip to main content

Customer experience management in digital business environment (5 cr)

Code: AV00DA75-3003

General information


Timing
21.02.2022 - 15.05.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Open University of Applied Sciences
Teachers
Marika Vartiainen
Teacher in charge
Marika Vartiainen
Course
AV00DA75
No reservations found for realization AV00DA75-3003!

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Content

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Course material

Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.

Study forms and methods

Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.

Student workload

Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä

Further information

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Evaluation scale

1-5

Further information

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Go back to top of page