Customer experience management in digital business environment (5 cr)
Code: AV00DA75-3003
General information
- Timing
-
21.02.2022 - 15.05.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Content
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Course material
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Study forms and methods
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Student workload
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Evaluation scale
1-5
Further information
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.