Service knowhow in hospitality business (5 cr)
Code: MR00DU41-3011
General information
- Enrollment
-
06.04.2023 - 21.04.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
28.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Tourism, Hospitality Management and Youth Work
- Campus
- Mikkeli Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism and Service Business
- Teachers
- Hanna Ukkola
- Laura Pulkkinen
- Teacher in charge
- Hanna Ukkola
- Groups
-
MRMI22SPTourism and Service Business, full-time studies
- Course
- MR00DU41
Objective
You learn to understand what hospitality consists of and become familiar with the customer journey.
You can identify the factors of service quality and the impact of quality on customers and on the business success.
You know how to behave in different customer service situations and take into account customers from different cultures, for example, Russian customers.
Content
What does hospitality consist of?
What are the factors of service quality and what does high-quality service consist of?
What does the quality of service mean to customers and companies?
How to behave in different service situations and with customers from different cultures?
Course material
Opiskelumateriaali löytyy Learn oppimisalustalta.
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä
Osallistut työjärjestyksen mukaisesti opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja oppimistehtävien mukaan.Opintojaksolla tutustutaan monipuolisesti toimialaan.
Lähiopetustunneilla on luentoja, tehtäviä, vierailevia luennoitsijoita ja toimipaikkavierailuja. Oppimistehtävänä syvennetään osaamista toimialalasta ja opitaan tiimityötaitoja.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä
Itsenäinen suoritustapa verkkototeutuksena , itsenäisesti suoritettavat oppimistehtävät ja itsenäinen aiheeseen tutustuminen. Oppimistehtävät ovat samat kuin työviikkopohjaisessa toteutuksessa.
Työhön integroitu oppimisväylä
Jos työssäsi on opintojakson sisältöjä vastaavia aihealueita, voit suorittaa opintojakson työpaikallasi joko kokonaan tai osittain. Työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin siten, että hallitset ne teoriassa ja käytännössä. Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus ja muoto määräytyvät opintojakson oppimistavoitteiden mukaan. Sovitaan yhdessä opettajan kanssa.
RDI and work-related cooperation
Opintojakson oppimistehtäviä voi kytkeä omaan mara-alan työpaikkaan tai hankkeeseen.
Timing of exams and assignments
Tehtävien palautusajankohdat ilmoitetaan opintojakson alkaessa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opiskelija osaa
a. käyttää johdonmukaisesti toimialaa kuvaavia käsitteitä
b. etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
c. hahmottaa alan tehtäväkokonaisuuksia
d. toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.
f. toimia ryhmän jäsenenä tavoitteellisesti
Tarkempi numeraalinen arviointi painopisteineen ilmoitetaan opintojakson alussa.