Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00EJ51-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
31.12.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
16.01.2023 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Avoin AMK ja täydennyskoulutus
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 1 - 200
- Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Tavoitteet
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Sisältö
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Opiskelijan työmäärä
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä on Xamkin Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksoille.
Arviointiasteikko
1-5